parsowanie.pl - Dane na zaplecza SEO

Dane na zaplecza SEO

Część moich klientów potrzebuje danych do stawiania serwisów internetowych, które będą wspierały pozycjonowanie ich serwisów internetowych.

Atuty dużych zaplecz SEO

Dostarczane dane mogą być używane do budowania serwisów internetowych, które będą wspierały SEO serwisów internetowych. Oprócz samych treści mogę dostarczyć gotowe zaplecze SEO. Dodatkowo mogę wdrożyć mechanizmy przydzielania linków do pozycjonowanych stron. Integracja może być na dowolnym poziomie zaawansowania - poczynając od ręcznie dodawanych linków a skończywszy na kompletnej integracji zaplecza z systemami klienta - np. narzędziami do monitorowania pozycji, CRMem itp.

Atuty zaplecz ze sparsowanych danych SEO

  • kiladziesiąt tysięcy wejść miesięcznie na zaplecze
    szansa na generowanie ruchu na poziomie kilkudziesięciu tysięcy sesji miesięcznie
  • dane idealnie usystematyzowane
  • samoaktualizujące się treści
  • monetyzacja ruchu z reklam lub możliwość reklamy własnych usług
  • minimalizacja ryzyka otrzymania bana w Google
    minimalizacja ryzyka otrzymania bana w Google
  • setki tysięcy zaindeksowanych podstron
    setki tysięcy zaindeksowanych podstron
  • unikalne treści, które indeksują się dzięki sitemap.xml
    unikalne treści, które indeksują się dzięki sitemap.xml

Zaplecza dla agencji SEO

Zapraszam agencje SEO do kontaktu ze mną w celu porozmawiania o ewentualnej współpracy w zakresie tworzenia zaplecz SEO lub dostarczania treści do zaplecz SEO.

Nie kontaktuj się ze mną jeśli szukasz zaplecza opartego na kilkunastu podstronach z indywidualnie stworzonymi treściami.

Skontaktuj się ze mną jeśli szukasz zaplecza, które ma mieć przynajmniej kilkadziesiąt tysięcy podstron, które będzie miało przynajmniej kilkaset odwiedzin miesięcznie, które pozwoli na linkowanie przynajmniej kilkudziesięciu stron, którego koszt utrzymania będzie się zwracał.

Case study zaplecza SEO finansowego na rynek USA

Dane techniczne

Tematyka: informacje o bankach w USA.
Źródło danych: parsowanie.pl.
Data uruchomienia: 4 września 2010 roku.
Rozmiar bazy danych: 124MB.
Aktualizowanie zawartości: nie.

Finansowe zaplecze SEO w USA
Zaplecze składa się z jednej domeny, której nazwa zawiera kluczowe słowo i czynność związaną z szukaniem. Domena była bez historii. Dane pochodzą ze sparsowanych danych ze stron poszczególnych banków. Domena jest w języku angielskim. W celu powiększenia efektywności linkowania wewnętrznego, zwiększenia ruchu i pozyskania punktów w SWLach przygotowałem kilkadziesiąt wersji językowych opartych na subdomenach. Część języków jest popularna, np. francuski, włoski, hiszpański, część mniej popularna, np. czeski, słowacki, a część bardzo egzotyczna - np. swahili, afrykanerski.

Parsowanie danych z różnych stron wiązało się z tym, że posiadałem różne informacje o oddziałach poszczególnych banków. Dzięki zastosowaniu odpowiednio przygotowanych algorytmów, które doszukiwały w Google brakujące informacje, udało mi się stworzyć bazę danych ze spójnymi informacjami.

Monetyzacja zaplecza SEO

Zaplecze pozwoliło mi na zdobycie bardzo wysokich pozycji na popularnych rynkach (we Francji, Niemczech itp.). Strzałem w dziesiątkę okazało się przygotowanie egzotycznych wersji językowych. Pozwoliło to na pozycjonowanie stron w bardzo egzotycznych krajach, jak np. Uganda, Kongo itp.
W latach 2010 - 2013 zaplecze zarabiało rocznie średnio około 2 400zł na reklamach Google AdSense, miesięcznie średnio około 200zł ze sprzedaży punktów w SWLach i bezpośredniej sprzedaży linków innym pozycjonerom.
Od roku 2010 do dnia dzisiejszego zaplecze generuje leady w amerykańskich programach partnerskich. Szczególną popularnością cieszą się oferty związane z kredytami konsolidacyjnymi.
Największym powodem do dumy jest częstotliwość kontaktowania się ze mną przedstawicieli poszczególnych banków w celu aktualizacji informacji na moim zapleczu. 2-3 razy w miesiącu kontaktują się ze mną pracownicy działów marketingu poszczególnych banków w celu aktualizacji informacji.

Case study zaplecza SEO szkoły

Dane techniczne

Tematyka: szkoły w Polsce.
Źródło danych: parsowanie.pl.
Data uruchomienia: 10 sierpnia 2006 roku.
Rozmiar bazy danych: 50MB.
Aktualizowanie zawartości: nie.

Zaplecze składa się z jednej domeny. Nazwa domeny jest powiązana z główną tematyką zaplecza.

Przygotowanie zaplecza było bardzo skomplikowane. Należało sparsować wiele serwisów internetowych i przetworzyć sparsowane dane.

Monetyzacja zaplecza SEO

W latach 2006 - 2011 zaplecze generowało od 1 000zł do 60 000zł miesięcznie dochodu z wyświetlanych reklam Google AdSense. Peak ruchu i zarobków następował w okolicach czerwca i ropoczęcia roku szkolnego. Przed spopularyzowaniem Naszej Klasy ruch dochodził do 500 000 uniklanych odwiedzin miesięcznie. Dzięki tak dużemu ruchowi wiele uczelni wyższych i szkół policealnych decydowało się na zakupienie reklamy w moim zapleczu SEO.

Oprócz samych wpływów z reklamy udaje mi się wykorzystywać zaplecze SEO do pozycjonowania stron klientów SEO. Dzięki zmianom w systemie edukacji narodowej i kolejnym zmianom treści zamieszczone w serwisie zyskały na uniklaności.

Case study zaplecza SEO oferty pracy

Dane techniczne

Tematyka: oferty pracy w Polsce.
Źródło danych: parsowanie.pl.
Data uruchomienia: 21 stycznia 2016 roku.
Rozmiar bazy danych: 10GB.
Aktualizowanie zawartości: tak.

Zaplecze składa się z jednej domeny. Nazwa domeny nie jest w żaden sposób powiązana z tematyką zaplecza. Jest to dziewicza domena.

Przygotowanie danych wiązało się z wieloma komplikacjami. Największą była częstotliwość nowych ofert pracy i ich modyfikacji. Dzięki zastosowaniu niezwykle wydajnych rozwiązań sprzętowych opartych na procesorach inetel core i-7 udało mi się wdrożyć samouczyący się algorytm, który wyciągał wnioski z poprzednich aktualizacji ogłoszeń i na bazie tego szacował potrzebę aktualizacji treści ogłoszeń już wczesniej pobranych.

Monetyzacja zaplecza SEO

Zaplecze okazało się strzałem w dziesiątkę. Udało mi się pozyskać kilkunastu klientów (dużych firm, korporacji i agencji pracy), które publikowały odpłatnie swoje ogłoszenia. Dodatkową korzyścią okazała się współpraca z indeed.com, które regularnie wysyła mi czeki za reklamę ich ogłoszeń o pracę. Zaplecze osiągnęło ruch na poziomie ponad 100 000 unikalnych użytkowników miesięcznie, pozwoliło mi to na osiągnięcie dodatkowych zysków z reklamy i kopania kryptowalut za pomocą przeglądarek osób odwiedzających serwis.

Indeksowanie serwisu z ofrtami pracy
Zaplecze okazało się niezwykle opłacalne dla mnie. Miesięczne koszty utrzymania samego serwisu nie przekraczają 40zł, a generują mi bezpośrednie zyski w postaci 500zł miesięcznie. Dodatkową korzyścią jest kopanie kryptowalut. Jak można się domyślić, podstawowy cel - pozycjonowanie serwisów jak najbardziej jest realizowany.

Case study zaplecza SEO e-commerce na rynek brytyjski

Dane techniczne

Tematyka: zakupy przez Internet.
Źródło danych: parsowanie.pl.
Data uruchomienia: 15 listopada 2006 roku.
Rozmiar bazy danych: 425MB.
Aktualizowanie zawartości: nie.

Zaplecze składa się z jednej domeny, której nazwa nic nie znaczy. Domena była bez historii. Oferty poszczególnych sklepów są zamieszczone w osobnych subdomenach, które między sobą linkują. Dobrane sklepy posiadają dość wąskie specjalizacje - każda z subdomen, to osobne zaplecze. Subdomeny pokrywają m.in. takie tematyki zaplecz jak bielizna damska, słodycze, meble, meble ogrodowe, części komputerowe, elektronika użytkowa, książki, bilety lotnicze, bilety kolejowe, wyposażenie domu itp.

Większość sklepów internetowych, których dane zostały wykorzystane już nie istnieje. Część sklepów splajtowała (najwięcej w 2008 roku), część została wchłonięta przez większe. Te które nadal istnieją kompletnie zmieniły ofertę. Skopiowane treści ze sklepów na zaplecze są w tej chwili unikalnymi treściami.

Monetyzacja zaplecza SEO

Od samego początku istnienia zaplecza linkuję z niego klientów i inne swoje strony związane z affiliacją. Linki m.in. z tego zaplecza pozwoliły osiągnąć dość wysokie pozycje na rynku brytyjskim na konkurencyjne frazy.
W latach 2006 - 2013 zaplecze zarabiało rocznie średnio około 1 500zł na reklamach Google AdSense, miesięcznie średnio około 300zł ze sprzedaży punktów w SWLach i bezpośredniej sprzedaży linków innym pozycjonerom.
zarobki zaplecza SEO z affiliacji
Od roku 2006 do dnia dzisiejszego zaplecze generuje sprzedaż w sklepach, których treści są użyte do zbudowania zaplecza. Średnia miesięczna wartość mojej prowizji (od początku istnienia zaplecza), to około 20 funtów.

Case study zaplecza SEO księgarnia internetowa

Dane techniczne

Tematyka: księgarnie internetowe w Polsce.
Źródło danych: parsowanie.pl.
Data uruchomienia: 1 czerwca 2014 roku.
Rozmiar bazy danych (per pojedyncza domena): 10GB.
Aktualizowanie zawartości: tak.

Zaplecze składa się z wielu domen. Nazwy domen są czasami powiązane z ich treścią, a czasami są to słowa bez jakiegolwiek znaczenia.

Zebranie danych, przygotowanie bazy danych i ciągłe aktualizacje okazały się dużym wyzwaniem. Na głównym serwerze są przetwarzane informacje udostępniane przez różne księgarnie internetowe. Główne komplikacje przy przetwarzaniu informacji są różne formaty danych i inne informacje udostępniane przez poszczególne księgarnie internetowe.

Monetyzacja zaplecza SEO

Zaplecza mają ogromne przełożenie na pozycje pozycjonowanych stron. Bardzo dużą niespodzianką okazała się skala ruchu, która przekłada się mniej więcej na poziomie 10 000 unikalnych użytkowników średnio miesięcznie na poszczególnych domenach. Ruch pozwala zarabiać przez programy partnerskie w księgarniach internetowych oraz na reklamach innych firm.

Indywidualne treści na dedykowane zaplecza SEO

Dane dobieram wg tematyki pod dany projekt. Zawsze są to dane, które jak najlepiej są powiązane z tematyką serwisów klienta. Danych nie pobieram z jednego źródła, przeważnie wspieram się lokalnymi informacjami, które wzbogacam o przetworzone danych z bardziej popularnych serwisów.

Zaplecza w dowolnym języku

Na podstawie parsowanych danych udało mi się stworzyć zaplecza w wielu różnych wersjach językowych. Moje doświadczenie, to m.in.:

  • zaplecza SEO arabskie
    arabski jest językiem urzędowym w następujących państwach: Algieria, Arabia Saudyjska, Bahrajn, Czad, Dżibuti, Egipt, Erytrea, Irak, Izrael, Jemen, Jordania, Katar, Komory, Kuwejt, Liban, Libia, Maroko, Mauretania, Oman, Palestyna, Somalia, Sudan, Syria, Tunezja i Zjednoczone Emiraty Arabskie
  • zaplecza SEO szwedzkie
    szwedzki jest językiem urzędowym w następujących państwach: Szwecja i Finlandia
  • zaplecza SEO norweskie
  • zaplecza SEO islandzkie
  • zaplecza SEO niemieckie
    zaplecza SEO niemieckie
    niemiecki jest językiem urzędowym w następujących państwach: Austria, Belgia, Liechtenstein, Luksemburg, Niemcy i Szwajcaria
  • zaplecza SEO niderlandzkie
  • zaplecza SEO angielskie
    angielski jest językiem urzędowym w następujących państwach: Antigua i Barbuda, Australia, Bahamy, Barbados, Belize, Botswana, Dominika, Fidżi, Filipiny, Gambia, Ghana, Grenada, Gujana, Hongkong, Indie, Irlandia, Jamajka, Kamerun, Kanada, Kenia, Kiribati, Lesotho, Liberia, Malawi, Malta, Mauritius, Mikronezja, Namibia, Nauru, Nigeria, Nowa Zelandia, Pakistan, Palau, Papua-Nowa Gwinea, RPA, Rwanda, Saint Kitts i Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent i Grenadyny, Samoa, Seszele, Sierra Leone, Singapur, Somalia, Eswatini, Sudan, Sudan Południowy, Stany Zjednoczone (de facto), Tonga, Trynidad i Tobago, Tanzania, Tuvalu, Uganda, Vanuatu, Wielka Brytania, Wyspy Marshalla, Wyspy Salomona, Zambia i Zimbabwe
  • zaplecza SEO polskie
  • zaplecza SEO czeskie
  • zaplecza SEO słowackie
  • zaplecza SEO rosyjskie
    rosyjski jest językiem urzędowym w następujących państwach: Rosja, Białoruś, Kazachstan i Kirgistan
  • zaplecza SEO białoruskie
  • zaplecza SEO ukraińskie
  • zaplecza SEO serbskie
  • zaplecza SEO chorwackie
  • zaplecza SEO słoweńskie
  • zaplecza SEO bułgarskie
  • zaplecza SEO hiszpańskie
    zaplecza SEO hiszpańskie
    hiszpański jest językiem urzędowym w następujących państwach: Argentyna, Boliwia, Chile, Dominikana, Ekwador, Gwatemala, Gwinea Równikowa, Hiszpania, Honduras, Kolumbia, Kostaryka, Kuba, Meksyk, Nikaragua, Panama, Paragwaj, Peru, Salwador, Urugwaj i Wenezuela
  • zaplecza SEO portugalskie
    portugalski jest językiem urzędowym w następujących państwach: Angola, Brazylia, Gwinea Bissau, Gwinea Równikowa, Mozambik, Portugalia, Republika Zielonego Przylądka i Timor Wschodni
  • zaplecza SEO katalońskie
  • zaplecza SEO francuskie
    francuski jest językiem urzędowym w następujących państwach: Belgia, Benin, Burkina Faso, Burundi, Czad, Demokratyczna Republika Konga, Dżibuti, Francja, Gabon, Gwinea, Gwinea Równikowa, Haiti, Kamerun, Kanada, Komory, Kongo, Luksemburg, Madagaskar, Mali, Monako, Niger, Quebec, Republika Środkowoafrykańska, Rwanda, Senegal, Seszele, Szwajcaria, Togo, Vanuatu i Wybrzeże Kości Słoniowej
  • zaplecza SEO włoskie
    włoski jest językiem urzędowym w następujących państwach: Włochy, Szwajcaria i San Marino
  • zaplecza SEO rumuńskie
  • zaplecza SEO chińskie
  • zaplecza SEO mandaryńskie
  • zaplecza SEO szkockie
  • zaplecza SEO irlandzkie
  • zaplecza SEO walijskie
  • zaplecza SEO kornwalijskie
  • zaplecza SEO bretońskie
  • zaplecza SEO litewskie
  • zaplecza SEO łotewskie
  • zaplecza SEO greckie
  • zaplecza SEO albańskie
  • zaplecza SEO fińskie
  • zaplecza SEO estońskie
  • zaplecza SEO węgierskie
  • zaplecza SEO tureckie
  • zaplecza SEO kałmuckie
  • zaplecza SEO maltańskie
  • zaplecza SEO baskijskie

Zaplecza w dowolnym kraju, dla dowolnego państwa

Dane, które udaje mi się gromadzić często pozwalają stworzyć dedykowane zaplecze związane z danym państwem. Budowałem zaplecza m.in. na poniższe rynki:

  • zaplecza SEO Afganistan
  • zaplecza SEO Albania
  • zaplecza SEO Algieria
  • zaplecza SEO Andora
  • zaplecza SEO Angola
  • zaplecza SEO Arabia Saudyjska
  • zaplecza SEO Argentyna
  • zaplecza SEO Armenia
  • zaplecza SEO Australia
  • zaplecza SEO Austria
  • zaplecza SEO Azerbejdżan
  • zaplecza SEO Bangladesz
  • zaplecza SEO Belgia
  • zaplecza SEO Białoruś
  • zaplecza SEO Birma
  • zaplecza SEO Boliwia
  • zaplecza SEO Botswana
  • zaplecza SEO Brazylia
  • zaplecza SEO Brunei
  • zaplecza SEO Bułgaria
  • zaplecza SEO Chile
  • zaplecza SEO Chińska Republika Ludowa
  • zaplecza SEO Chorwacja
  • zaplecza SEO Cypr
  • zaplecza SEO Czad
  • zaplecza SEO Dania
  • zaplecza SEO Demokratyczna Republika Konga
  • zaplecza SEO Egipt
  • zaplecza SEO Estonia
  • zaplecza SEO Etiopia
  • zaplecza SEO Filipiny
  • zaplecza SEO Finlandia
  • zaplecza SEO Francja
  • zaplecza SEO Gabon
  • zaplecza SEO Gambia
  • zaplecza SEO Ghana
  • zaplecza SEO Grecja
  • zaplecza SEO Gruzja
  • zaplecza SEO Gujana
  • zaplecza SEO Gwatemala
  • zaplecza SEO Gwinea
  • zaplecza SEO Haiti
  • zaplecza SEO Hiszpania
  • zaplecza SEO Holandia
  • zaplecza SEO Honduras
  • zaplecza SEO Indie
  • zaplecza SEO Indonezja
  • zaplecza SEO Irak
  • zaplecza SEO Iran
  • zaplecza SEO Irlandia
  • zaplecza SEO Islandia
  • zaplecza SEO Izrael
  • zaplecza SEO Jamajka
  • zaplecza SEO Japonia
  • zaplecza SEO Jemen
  • zaplecza SEO Jordania
  • zaplecza SEO Kambodża
  • zaplecza SEO Kamerun
  • zaplecza SEO Kanada
  • zaplecza SEO Kazachstan
  • zaplecza SEO Kenia
  • zaplecza SEO Kirgistan
  • zaplecza SEO Kiribati
  • zaplecza SEO Kolumbia
  • zaplecza SEO Kongo
  • zaplecza SEO Korea Południowa
  • zaplecza SEO Kosowo
  • zaplecza SEO Kostaryka
  • zaplecza SEO Kuba
  • zaplecza SEO Kuwejt
  • zaplecza SEO Laos
  • zaplecza SEO Lesotho
  • zaplecza SEO Liban
  • zaplecza SEO Liberia
  • zaplecza SEO Libia
  • zaplecza SEO Liechtenstein
  • zaplecza SEO Litwa
  • zaplecza SEO Luksemburg
  • zaplecza SEO Łotwa
  • zaplecza SEO Macedonia
  • zaplecza SEO Madagaskar
  • zaplecza SEO Malawi
  • zaplecza SEO Malezja
  • zaplecza SEO Malta
  • zaplecza SEO Meksyk
  • zaplecza SEO Mikronezja
  • zaplecza SEO Mołdawia
  • zaplecza SEO Monako
  • zaplecza SEO Mongolia
  • zaplecza SEO Mozambik
  • zaplecza SEO Namibia
  • zaplecza SEO Niemcy
  • zaplecza SEO Niger
  • zaplecza SEO Nigeria
  • zaplecza SEO Nikaragua
  • zaplecza SEO Norwegia
  • zaplecza SEO Nowa Zelandia
  • zaplecza SEO Oman
  • zaplecza SEO Pakistan
  • zaplecza SEO Palau
  • zaplecza SEO Palestyna
  • zaplecza SEO Panama
  • zaplecza SEO Papua Nowa Gwinea
  • zaplecza SEO Paragwaj
  • zaplecza SEO Peru
  • zaplecza SEO Polska
  • zaplecza SEO Portugalia
  • zaplecza SEO Republika Czeska
  • zaplecza SEO Republika Południowej Afryki
  • zaplecza SEO Republika Środkowoafrykańska
  • zaplecza SEO Republika Zielonego Przylądka
  • zaplecza SEO Rosja
  • zaplecza SEO Rumunia
  • zaplecza SEO Rwanda
  • zaplecza SEO Sahara Zachodnia
  • zaplecza SEO Saint Kitts I Nevis
  • zaplecza SEO Saint Lucia
  • zaplecza SEO Saint Vincent I Grenadyny
  • zaplecza SEO Salwador
  • zaplecza SEO Samoa
  • zaplecza SEO Senegal
  • zaplecza SEO Serbia
  • zaplecza SEO Seszele
  • zaplecza SEO Sierra Leone
  • zaplecza SEO Singapur
  • zaplecza SEO Słowacja
  • zaplecza SEO Słowenia
  • zaplecza SEO Somalia
  • zaplecza SEO Somaliland
  • zaplecza SEO Sri Lanka
  • zaplecza SEO Stany Zjednoczone
  • zaplecza SEO Suazi
  • zaplecza SEO Sudan
  • zaplecza SEO Surinam
  • zaplecza SEO Syria
  • zaplecza SEO Szwajcaria
  • zaplecza SEO Szwecja
  • zaplecza SEO Tadżykistan
  • zaplecza SEO Tajlandia
  • zaplecza SEO Tajwan
  • zaplecza SEO Tanzania
  • zaplecza SEO Timor Wschodni
  • zaplecza SEO Togo
  • zaplecza SEO Tonga
  • zaplecza SEO Tunezja
  • zaplecza SEO Turcja
  • zaplecza SEO Uganda
  • zaplecza SEO Ukraina
  • zaplecza SEO Urugwaj
  • zaplecza SEO Uzbekistan
  • zaplecza SEO Watykan
  • zaplecza SEO Wenezuela
  • zaplecza SEO Węgry
  • zaplecza SEO Wielka Brytania
  • zaplecza SEO Wietnam
  • zaplecza SEO Włochy
  • zaplecza SEO Wybrzeże Kości Słoniowej
  • zaplecza SEO Zambia
  • zaplecza SEO Zimbabwe
  • zaplecza SEO Zjednoczone Emiraty Arabskie

Pierwszy krok...

Zainteresowany? Skontaktuj się ze mną: przemek@krajniak.org.